Ναυτία και Εμετός

Αρκετές γυναίκες κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου της κύησης εμφανίζουν συμπτώματα ναυτίας και εμετού, τα οποία υποχωρούν συνήθως μετά την 14η εβδομάδα.

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αυτές τις δυσάρεστες ενοχλήσεις:

  • Πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι το πρωί, φάτε μερικά κράκερ ή φρυγανιά.
  • Σηκωθείτε σιγά – σιγά από το κρεβάτι. Αποφύγετε τις απότομες κινήσεις.
  • Τρώτε 5 -6 μικρά γεύματα καθημερινά. Μην μένετε με άδειο στομάχι για πολλές ώρες.
  • Πίνετε άφθονα υγρά.
  • Τρώτε αλκαλικές τροφές, όπως πράσινα λαχανικά.
  • Αποφύγετε τα λιπαρά και τα τηγανιτά, την μαργαρίνη, τη μαγιονέζα, τις σάλτσες και τα γλυκά.
  • Προτιμήστε στεγνές τροφές με απλές γεύσεις.
  • Όσο μαγειρεύετε ανοίγετε τα παράθυρα ή τον απορροφητήρα για να απομακρύνετε τις έντονες μυρωδιές.
  • Προσπαθήστε να παίρνεται ικανοποιητικές ποσότητες βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll To Top